Subtitulació de vídeos
Un vídeo subtitulat té moltes més possibilitats de ser trobat pels usuaris d’Internet i pels motors de cerca, ja que millora notablement el posicionament orgànic. Els vídeos subtitulats arribaran a més públic, ja sigui perquè el client no entén l’idioma de l’àudio o perquè en aquell moment no pugui pujar el volum del dispositiu. I el més important és que els usuaris dedicaran més temps a veure el vídeo i interactuaran amb el seu contingut. Complementa la teva estratègia de SEO Internacional subtitulant els vídeos de la teva empresa.
Exemple de vídeo subtitulat en diversos idiomes
Un vídeo subtitulat…
...millora el SEO del lloc web
Arriba a més públic. Els motors de cerca poden llegir el contingut. Quan es subtitula i s’incrusta el subtítol al vídeo, totes aquestes paraules es converteixen en text que els motors de cerca rastregen i analitzen per posicionar cada web.
...reté a més públic
Quan un vídeo es subtitula a altres idiomes, els usuaris se senten més còmodes perquè el contingut esta traduït al seu idioma: augmenta la seva confiança i les possibilitats que difonguin el vídeo.
Simplement subtitulant un vídeo a l’anglès es duplica el nombre de visionats.
...aporta un valor afegit
El vídeo és més útil per a l’usuari i millora la imatge que projectem com a divulgadors de continguts.
...arriba a més gent
El públic a què s’accedeix augmenta en un 20% gràcies als subtítols. Més encara si aquests subtítols són traduccions.
Els vídeos subtitulats arriben a un 20% més de públic, entre l’11% de públic amb discapacitats auditives, persones que no entenen l’idioma i altres usuaris que no tenen accés a l’àudio.
...augment el temps de visionat
Els vídeos subtitulats es veuen gairebé un 40% més de temps que els que no ho estan.
Els subtítols interactius permeten buscar dins el text, navegar i fer recerques en vídeos. També són útils per a l’usuari de mòbil que no pot activar l’àudio en aquest moment.